tiistai 27. marraskuuta 2012

- Rest with the perfect team, If you don’t stay you can never leave.

Viime viikko meni tosi nopeesti, se oli osittain ihan siedettävä. Viikonloppu tylsin ikinä. Ainoa kiva päivä olikin varmaan perjantai, kerranki oli kivaa! Pidettiin pikku porukalla kivaa ja kuunneltiin hyvää musiikkia ja sheikkailtiin pikku huoneessa. Sillon mulle tuli hyvä tunne. 
Toisinaan joutuu pettymään ja pettämään itseensä pahasti, perjantaina sitä ei tapahtunut, mutta muina päivinä vähän enemmän ankeita asioita. Turhia riitoja, joista tulee vaan paha mieli, ihmiset, välttäkää niitä! 

Huolestuttaa hiukan tää mun blogin tilanne, mun lukijat ei oikeen jaksa olla aktiivisia. Kommentoikaa mulle ja kertokaa kivoja/huonoja juttuja mulle :) Muuten, mun formi on taas aktiivinen, joten TÄSTÄ pääsette kiusaan mua! Kiitos jo valmiiksi :)

Viikonlopun pläänseissä ois lähteä lauantaina aamulla 9:00 Kiimingin Viivi & Wagner:iin hiuslääkäriin. Mua hiukan pelottaa, toivottavasti en ala mamoilemaan siellä. En kerro vielä mitä aattelin tehä, hope u like! Parturin jälkeen linkalla Tuiraan Heidin luokse yöpymään ja keskustaan :) Illemmalla poikien kanssa leffaan, Sinister! Onko huono valinta, kävittekö katsomaan ja kannattaako? Tell me!








2 kommenttia:

  1. Tosi hyvä leffa oli ku kävin itte sen kattoon:) Mitä mieltä sä olit siitä?Kenen kans kävit kattoo sen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo vielä nähny, huomenna vasta! toivottavasti täyttää odotukset. Heidin ja parin muun kaverin kans :)

      Poista