sunnuntai 18. marraskuuta 2012

- All I've ever needed

▬ Paul McDonald and Nikki Reed - All I've ever needed
▬ IKO - Heart of stone


Ihana fiilistellä näiden uuden Twilightin biiseillä. Mitäköhän siitä tulee, jos menen katsoon sen, koska oon jo rakastunut näihin lauluihin. Luulenpa että kuolen sinne. 
Lauantain juhlat meni hyvin! Oli vähän erillaiset juhlat, verrattuna muihin suku-pirskeihin. Petri tuli Niinan seuraksi sinne, laulettiin karaokea, juttelin ihmisten kanssa, joita en ole aikoihin nähnyt ja muuta tositosi kivaa! Illalla päätin istua koneella liikahtamatta yhdestätoista neljään, koska nukkumatti feidas, taas. Mun unirytmiä ei enään ole.
Mulla on kauheat paineet ysiluokan suhteen, pelkään kaikkia tulevia kokeita, en enään varmasti tiedä mitä haluan tehdä ysin jälkeen, kämppä pitäis katsella... Ihan kamalaa. En muuta omaan asuntoon vielä, asuntola saa kelvata mulle ja Heidille nyt ainakin joksikin aikaa, koska tulin siihen tulokseen, että en halua vielä kokonaan pakata tavaroita täältä. Haluan olla vielä kotona ja suunnitelmiin tuli muutoksia joten nyt saa luvan kelvata.
Olin tänään Vanjalla Inkerin kans. Juteltiin niitä näitä ja katseltiin PSOAS:in sivuilta asuntoja, muuttamisen halu kasvaa...

Muuten, alan ensiviikolla työstään sitä kysymyspostausta! Joten vielä on varmaan tiistaihin asti aikaa laittaa kysymyksiä.



Tässä tää mun rakkaus-mekko ♥ En tiiä mitä mieltä te ootte, mutta mä tykkään! 





5 kommenttia:

  1. Kerro, mitkä olivat haaveesi esikouluikäisenä? jos muistat.
    Ketkä 3 henkilöä olet tuntenut toosi kauan?
    Tosa kysymyksii viel.
    Onko parhaalla ystävälläsi blogia? osoite?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Mulla on monta parastakaveria, joten en jaksa alkaa linkkailemaan. Niistä osa seuraa mua, esim. Henna ja Heidi plus muut. Joten jätän laittamatta. Ja sitten kysymyksiä ottasin mieluummin tonne oikeeseen postaukseen.

      Poista
  2. Kauanko aijot jatkaa bloggausta:)? Blogiasi on todella mukava lukea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo miettiny vielä tän blogin suhteen kauheesti, joten se jää nähtäväksi :) katsoo miten amiksessa kouluhommilta kerkeää ja muuta. Toivottavasti kauan. Kiitos ♥

      Poista