torstai 8. marraskuuta 2012

- First you get a swimming pool full of liquor then you dive in it

Eilen olin nuokkarilla ja järjestettiin Miskalle kivat yllärisynttärit! Ostettiin kaikkea hyvää ja istuskeltiin ja hengailtiin, sinäänsä ihan perus. Katottiin vielä Diktaattori, joka oli todella positiivinen yllätys. Suosittelen niille jotka tykkää koko-hauskoista ja muutenkin hieman sairaista leffoista. :) 
Eilen tunsin itseni tosi kipeeksi ja mulla olikin lämpöä. Muutenkin kun aamulla nousin ylös, päässä humisi ja jokaikinen paikka oli niin kipeä, että päätin jäädä sängyn pohjalle. Kerrankin sain nukkua kunnolla, heräsin kymmeneltä 06:15 sijaan.. Ei paha!
Istuskelen kotona yksin kuunnellen huyvää musiikkia ja toivoen parantumista huomiseksi, koska Caritaksessa Nenäpäivä juttu, johon mennään porukalla! Joten peukut pystyyn!
ps. Olisko se kovin kannattavaa tehdä se kysymyspostaus? Laittakaa kommenttia mulle, voisin harkita :)















6 kommenttia:

  1. Kannatan kysymyspostausta!

    VastaaPoista
  2. Kun koulusi on loppunut aijotko muuttaa kaverisi kanssa asumaan(kenen)?
    Kyllä minulle ainakin kävisi kans se kysymyspostaus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä mulla ois suunnitelmissa muuttaa Ouluun Heidin kanssa :) Jos kaikki nyt sujuu siihen mennesä hyvin!
      Voisin harkita vakavastikki sitä :) muistakaa sitte kysellä ;)

      Poista
  3. kymyspostausta vaa ko sul on jo koht 50 lukijaaki :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heee voisin mää :) jospa tässä tänään keksis :)

      Poista