lauantai 6. lokakuuta 2012

- Fuck you in every way

Ihana olla kotona, viikko Oulussa oli mulle osittain ihan tarpeeksi! Tet meni sika hyvin, jalat ja selkä on kyllä sen verran kipeet että voisin kuolla tänne.. Mulla on ihana uus huone ja skootteri! Voi tätä onnen määrää. Kerrankin oon hyvällä tuulella.
Ostin Oulusta muutaman kivan paidan, jotka voisin kuvailla seuraavaan postaukseen, koska ne on pyykissä. 

Näin aivan sikana uusia ihmisiä ja enemmän vanhoja, pyöräilin tosi paljon, join pepsi maxia, kärsin selkäkivusta, kävin Välkkylässä, söin euron juustoja, nauroin, hymyilin paljon, olin iloinen ja ylpeä, shoppailin ja hengailin koko viikon keskustassa.
Tässä postauksessa ei ole silti mitään järkeä, mutta toivottavasti ette suutu mulle :/



















2 kommenttia:

  1. Missä teidän luokkalaiset on ollut TETissä? Mitä töitä teitte TETissä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. saatiin itse valita se paikka ja se kesti viikon. olin itse kaupassa töissä ja tehtiin vähä kaikenlaisia hommia, hyllyjen täyttöä sun muuta semmosta :)

      Poista