torstai 27. syyskuuta 2012

- Breathing You in when I want You out

▬ ZEDD - SPECTRUM ▬

Koko viikko meni opiskellessa, vaikkakaan motivaatiota oli juuri ja juuri prosentin verran.
Kokeet mennyt päin persettä, oon mopoillu Inkerin ja Heidin kanssa, nauranut enemmän kuin koskaan, kärsinyt kengistä, miettinyt TET-jaksoa, kärsinyt rahapulasta, pelannut enemmän Candy Crush Sagaa kuin laki sallii, kuunnellut monta sikahyvää biisiä ja muuta hauskaa. En oo ehtinyt postata edes sunnuntainakaan, oli kauheeta miettiä eteenpäin tätä ysiluokkaa koska en vaan jaksa enään. Herranjumala.

Ainiin, ja CRAZY FACTORY paketti tuli mulle! Olin tosi onnellinen. Alhaalla kuvia niistä mitä tuli, jouduin luopumaan hopeista piikeistä, koska ne oli liian isot :( niin ja mustat piikit oli mulla nyt, joten en saanu hyvää kuvaa mistä ne ois näkyny!
 
Nyt painun enkun-esitelmän pariin, hauskaa viikkoa teille, luulen että ens viikolla musta ei kuulu kauheesti, jos en innostu Oulussa kirjottaan, koska mulla ja Heidillä on TET Rotuaarin S-marketissa, tulkaa ihmeessä moikkaileen!







oon hulluna mun tapetteihin ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti