perjantai 12. lokakuuta 2012

- We are beautiful like diamonds in the sky



Taaskaan ei oo tullut kirjoteltua. Mulla on joka viikolla ainakin 1-4 koetta, joten aikaa jää vain viikonlopuille. Oon ajanut tosi paljon mun mopolla ja ollut kylällä, nähnyt tuttavia ja kävästiin  torstaina Ouluhallissa Eteenpäin - messuilla, jotka oli ihan sika tylsät, eikä siellä oikeen osannut kulkea edes. Niin paljon porukkaa että meinasi alkaa ahdistamaan. En edes jaksa luetella kuinka monia ihania näin siellä ♥ en vaan nähnyt Hennaa, josta oon tosi surullinen.

Sain enkun projekti esitelmä - paskan valmiiksi, ja oon tosi onnellinen siitä! Sain kans pari ihan kivaa numeroa kokeista, joten ei paha. Muuten koulussa menee ihan hyvin, itseasiassa, josta olenki tosi tyytyväinen! Jaksais vaan nyt loppuun asti, niin ei ois mitään ongelmia!
Huomenna suunta taas kylälle, jospa en kuolis tähän sänkyyn. Ei voi olla ihmisellä tylsempää kuin nyt. En jaksa enään höpistä mitään, heippa!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti