keskiviikko 24. lokakuuta 2012

- Yksinäistä, Ja oon nyt yksinään, Niin en mä loppuelämäksein yksin jää

Mun syysloma on alkanut kaiketi ihan mukavasti! Pahoittelen vaan blogin hiljaiseloa, mun loma on ollut niin täynnä, että en ole kotona ehtinyt edes olla paljon! Äiti ja siskot lähti Kestilään ja olin isän kanssa ''yksin''. Heidi ja Jenna oli meillä vuoronperään yötä. Oon palellu ihan sikana joka päivä, koska joka ikininen yö, tiet on ollut niin jäässä että joutunut ajamaan korkeintaan 30 km/h! Not so nice. 
Jonna tuli Yli-Iihin, ja oon sika onnellinen! Ollaan kuvailtu, naurettu, pissistelty ja muuta mahtavaa :) Tänään lähden hieman extempore reissulle Ouluun, jospa näkisin kaikki, ketä haluisinki nähdä! 
Oon nykyään paljon iloisempi kuin koskaan aikasemmin. Nytkin kuuntelen Raappanaa yksikseen ja fiilistelen syksyä. Koko alkuviikko antoi sen kuvan, että voisi tulla talvi, mutta ei, koska viimeyönä satoi vettä. MUTTA en höpötä enään omia turhia juttujani, huippu-super-parasta-kivaa syyslomaa kaikki pikkuset ♥
























2 kommenttia:

  1. Tosi huippuja kuvia, jälleen! Oisko mahollista, että tekisit sun kavereitten kanssa videopostauksen?

    VastaaPoista
  2. :) kiitoos! hmm, voi olla! laitetaan harkintaan :)

    VastaaPoista