lauantai 11. toukokuuta 2013

Mechanical Illusion

Motivaatio ihan jossain muualla kuin koulunkäynnissä tai blogin kirjoittamisessa. Tuntuu että nyt ei kiinnosta pätkääkään, ainakaan tämä blogin puoli. On tapahtunut sika paljon hyviä -ja huonoja asioita joista en jaksa tänne kirjoittaa sen kummemmin, kaikki selviää aikanaan. (Jos selviää.) 
Tämä viikko on ollut sekavin kaikista, oon kokenut varmaan kaikki mahdolliset tunnetilat mitä ihminen voivaan kokea ja koittanut olla iloinen, vaikka se ei aina ole edes mahdollista. Meillä oli uinti, johon en osallistunut, oon ollut armottomassa flunssassa, saanut suht. hyviä numeroita koulusta, tehnyt esitelmiä melkeen joka aineesta, valvonut tosi myöhään koulu aamuina, nukkunut joka aamu bussissa, juonut enemmän kahvia kuin pitäisi ja sekoittanut pään niin monilla ajatuksilla. ONNEKSI enään n. 2 viikkoa koulua, sitten vapaus. Kiitos. Oon totaalisesti uupunut ja loman tarpeessa.
(Kaveripostaus siirtyy taas, jos ette tajua miksi, lukekaa uudelleen viimeinen lause.)

Olin tänään juhlimassa mun serkun 5-vuotis synttäreitä ja kaivoin kameran esille ensimmäistä kertaa viikon tauon jälkeen, tässä tulos :)


Ai tarkennus heittää?








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti