torstai 23. toukokuuta 2013

Kicks out on the Saturday night




Kai tänne on pakko kirjoittaa jotain. Pyydän tositositosi hartaasti anteeksi blogin hiljaiseloa, mun ysiluokan päättyminen on tosi lähellä ja sitä seuraa EXTRAmäärä kouluhommia.. No mä nyt oon selvinnyt niistä, tänään koko ysiluokan viimenen homma tehty, eilen oli viimeinen koe ja enään päivä koulua! Maanantaina nimittäin lähdetään luokkaretkelle ja loppuviikosta onkin kevätjuhlaa sun muuta.

Mulle kuuluu ihan hyvää verrattuna aikasempaan. Kaikki tuntuu olevan suht. hyvin ja mulla on ollut nää pariviikkoa hirveen kesäset fiilikset kaikenlisäksi. Ekaa kertaa maanantaina uskallauduin shortsit päällä kouluun, koko viikon ollut muutenkin tosi kova helle. Nää viikot on koostunut hirveestä määrästä kuntoilua, kavereita, epämäärästä perseilyä Ylypässä ja Oulussa. Toivottavasti ette oo mulle vihasia ja ootte silti aktiivisia. Puspus ja nauttikaa kesästä











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti