maanantai 11. helmikuuta 2013

- You wasted all that sweetness to run and hide, I wonder why.

Mun pää on ihan pyörällä kaikesta. Niin paljon onnellisuuden hetkiä asioista mitä en voi tavoittaa tai saada, ystäviä ympärillä joihin voin tukeutua jos tekee pahaa ja tosi paljon pettymyksiä ja itkuun purskahtamisia myöhään illalla. Itken koska tekee pahaa, mutta en tiedä mikä mulla muka menis niin huonosti, että sen takia pitäis itkeä. Ei siitä sen enempää.
Matikan koe meni taas vitosen luokkaa, huominen 10 kappaleen biologian koe pelottaa, pian on yhteishaku, mutta harjotusksen oon tehnyt jo! Haukiputaan ammattikoulu, täältä tullaan!

Oon koittanut alkaa elää kaikkien mun virheiden ja heikkouksien takia, en uskalla liikkua enään missään kunnolla, 2 viikonloppua putkeen pois Yli-iistä ja tuntuu että oisin jäänyt tosi paljosta paitsi. Tuntuu yksinäiseltä vaikka mulla on ihmisiä ympärillä. Tää teksti käsittelee tosi monia tunteita, joten koittakaa saaha ees jotain selkoa. 

Viikonloppu meni Oulussa Heidin kans. Perjantaina perus lagailua keskustassa. Bisketissä naureskelua ja hesessä ällöttäviä kokemuksia... Lauantaina päivällä keskustaan Kallen luokse, mäkkärissä ja Stockmannin Delissä lagitusta, koska ei jaksanut liikkua. Illalla Haukiputaalle Jatuliin _discoon_ joka oli huonoin idea, ikinä. JOPA multa ja Heidiltä. Hyvä meno, huonommat ihmiset. Kamala vitutus kaiken sen jälkeen mitä tapahtui, mutta Heidi on paras piristys JEEJEE ♥ (miksi mää kirjotan näin putkeen ja sekavastiäaölfkgk)






 ja loppukevennykseksi: 









2 kommenttia:

  1. Seurusteleeko tämä Heidi?
    millainen meininki oli puttaalla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei seurustele :)
      ihmeen laimee, en oikee viihtyny syystä jos toisesta, varmaa ens kerralla kivemmi sitte :)

      Poista