sunnuntai 3. helmikuuta 2013

- Not too late, never too late.

Tervetuloa helmikuu, vuodessa toinen kiva ajankohta. Varmaan sen takia kun päätetään minne mennään kouluun, mulla on synttärit ja ilmat lauhtuu hiukan. Ainakin nyt jo kohta kaks viikkoa ollut nollakelit, enkä aio valittaa! Mun viikko on ollut aika tapahtumarikas. Maananataina ja keskiviikkona olin salilla. Ja aijon käydä tästä lähtien joka viikko, niin kauan kunnes alkaa kesäloma! Pakko alkaa tsemppaamaan pikkuhiljaa, en liiku ollenkaan. 2h viikossa liikuntatunneilla. ''Ei ole aikaa'' on paras tekosyy, mutta ei enää. Kävin just äsken lenkillä, 3 kilometriä reipasta kävelyä ja pitkä puhelu Heidin kanssa. Ei ollenkaan paha!
Perjantaina heti koulun jälkeen suuntasin Haukiputaalle, pitkästä aikaa.

Hengailin Aden ja muiden kans kylällä ja oli muutenkin niin kiva nähdä pitkästä aikaa uusia ja vanhoja tuttuja. Tutustuin paremmin ihmisiin jotka oon ''tiennyt'' aijemmin. Lauantai meni samoissa merkeissä, Haukiputaan kylällä. Menin aluksi Hennan ja Jaken kans hengaileen. Seppälässä ja pitsalla, molemmista ei tarttunut mitään mukaan :D Sen jälkeen muita kavereita, Haukipudasta ympäri-ämpäri kiertelyä ja TODELLA paljon kävelyä. Muutama asia jäi viikonlopulta kaiveleen, mutta toivottavasti ei kauaksi aikaa. Kauheen sekava teksti, elkää suuttuko yhy.




Nauroin näille mun totaalisen epäonnistuneille asukuville :D En oikeesti osaa.
Farkkupaita - Gina Tricot
Housut - Gina Tricot







2 kommenttia:

  1. Onko sulla salikortti salille?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo :) kuljen ilmaseksi tai kerta maksulla, riippuu päivästä! :)

      Poista