tiistai 19. helmikuuta 2013

- Mä tulin tänne huuteleen, kai joku mua kuuntelee?

Juno ft. Janna & Gracias - Kuuluuks. Tää on jotai niin hyvää, Junolta vieläpä. Tietenki se on makuasia, mutta meikä tykkää iha liikaa. Ja se uus Isac Elton! Taas ku kesä lähestyy, oon alkanu kuunteleen tällästä musiikkia, huhhuh!

Tänään Miska ja Heidi kävi piristään mua. Niin ja Inkeri tietty! Oli sika kivaa istua vaan kahvipöydässä ja jutella niitä näitä, pitkästä aikaa. Vaikka ollaan kaikki samalla luokalla, niin kiva kumminkin jutella jossain muualla ku koulussa, ihan vaan henkeviä ja muuta hauskaa. Käytiin nopeet päristelyt kelkalla, joka oli aika helvetin kylmää kyytiä, koska kauhee sumu ja pakkanen. Ja Miska on mun uus malli-poika. 
Tällä viikolla englannin suullinen koe, joten puhun englantia yksikseen kotona. Millonkoha muilla menee hermot.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti