torstai 14. maaliskuuta 2013

- Hold me close, dont let go


Mun sydän on mennyttä miestä, nimittäin Bring Me The Horizon. Ensin halveksuin ''screamo'' tyylistä musiikkia ja olin sitä mieltä, että en IKINÄ opi tykkäämään. Mutta ei, mun sydän on mennyttä, niinkuin jo mainitsin. Tää on parasta fiilistely musiikkia. Varsinkin sillon kun koittaa tehdä Evoluutio esseen biologiasta. Heh, toivottavasti ymmärrätte mua höpsöä. Jooh, koko viikko ollut vähän ''sick and tired'' tunnelmissa, nimittäin oon ollut vähän kipeä ja väsynyt, like usually. Sain englannin suullisesta kokeesta 9, joka on tosi positiivista! Yhteiskuntaopin hassunhauska koe meni 6- luokkaa. Kyllä, se on mahdollista. Pakko jaksaa tsempata. Ehkä se ois mahdollista, jos nuo -28/-34 aamu- ja päivä pakkaset loppuu KIITOS. Sitä se on, kun asuu Yli-iissä..
Mutta tuolla on tällä hetkelle tosi kiva ilma, mutta kylmä. Saatte tyytyä muutamiin hassuihin ikkuna kuviin, koska ulkona ei nappaa seisoskella kauheesti. Nyt kumminkin kahvia ja äikän loput tehtävät! Nauttikaa keväästä, määkin aattelin.






Mennäänkö ulkoileen? (Y)






Mun kirjotustyylistä huomaakin sen, että olen todella väsynyt. Anteeksi turha/sekava/outo/ei-niin-hauska/kömpelö jne. postaus. Ei muistella pahalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti