perjantai 1. maaliskuuta 2013

- Hollywood here we come

Oon virallisesti keskiviikko aamusta, kuudesta, asti ollut 16-vuotta. Oon osittain innossaan että synttärit jeejee, mutta toinen ääni mun sisällä ei oo niin innossaan siitä. En tiiä miksi, kaikkiha nyt tykkää synttäreistä? MUTTA miksi juhlia sitä että vanhenee. Kai se on sitte sitä. Pelkään vanheta.

Koulussa muutama hassu koe jotka menny hyvin tai HELVETIN huonosti.. Mun koulunkäynti on menny aika alamäkeä muutenkin, motivaatiota hmm... MIINUS sata? (miks kirjotan nuo sanat isolla :D:D:D) ehh, hiljasta myös koko viikon ollu täälläki. Muutama uus lukija on aina iha sika hienoo, kiiitos Oon tutustunu muutamaan uuteen tyyppiin, jotka ainaki vaikuttaa tosi kivoilta, kuunnellu Macklemorea (muutaki ku thrift shoppia), ollu koko viikon kylällä joka päivä, paitsi tiistaina, alottanu hiihtoloman, juonu paljon kahvia ja sikana karkkia, ollu onnellinen pitkästä aikaa, nauttinut auringosta. 

Tänään oli sikahauska päivä piitkästä aikaa. Nyt illalla mahoton väsymys ja tylsyys ja masennus koska JES hajotin mun puhelimen. Nokia Lumiat alimpaan helvettiin, vai onko muilla positiivisia kokemuksia? en enään ikinä osta lumiaa. Tää on joku karma koska kaks lumiaa jo menny paskaksi.. Huoh.
Kuvat puhelimesta koska en jaksa siirtää kamerasta kuvia koneelle kiitos nam.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti