sunnuntai 2. syyskuuta 2012

- Standing in the Hall of Fame






▬ The Script ft. Will.I.Am - Hall of Fame
Mun kouluviikko on ollut yks rankimmista pitkään aikaan. Oon ollut kotona enemmän kun muistankaan ja koittanut täysillä koulussa, mutta se ei ole kovinkaan tuottanut kiitettävää tulosta.. Ainaki oon pystynyt olemaan kotona, that's it.
Olin eilen töissä, oikeastaan vapaaehtoistöissä Yli-Iin Kuohulla. Siellä järjestettiin joku kunnon maalaistapahtuma, jonne tuli kamalan paljon porukkaa ja siellä oli kaikenlaisia eläimiä. Sieltä mullei ole kuvia, koska järkkäristä loppu just sillon akku, kun lähdin sinne.. Joten sain taksvärkkipäivä rahan, 10 e, joka lähtee Nepaliin. Oltiin tyttöjen kans kioskilla töissä, olin ihan kiva päivä! Se oli sellainen 8 tunnin työpäivä. Illemmalla menin Vanjalle lepäämään ja viettämään aikaa. Laitoin Vanjan hiukset, meikkasin ja stailasin, koska tää halus lähtee lavalle. Loppu illan vietinkin kotona saunoen ja BB'n parissa. Ikinä ei ole väsyttänyt niin paljon kun eilen.

Huomenna olis koulukuvaus, jota oon kammoksunut tässä jokusen aikaa. En vaan osaa olla siellä kovin kunnolla.. Otetaan massiivinen kaverikuva ja sellasta, toisaalta can't wait. 
Voisin nyt kyllä lähteä heräileen vähä paremmin ja juomaan aamukahvit. See Ya ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti