maanantai 24. joulukuuta 2012

- It's time to celebrate!

Joulu! Vihdoinkin. Mun aamu alko tosi kivasti, koska kiskoin itseni puoli-väkisin sängystä jo kymmentä vaille 8! Oli kiva herätä, ilman että kukaan tulee mua repimään sängystä joskus kahdeltatoista. Kumminkin, menin suoraan tv'n eteen ja selasin kaikki kivat ohjelmat sieltä. Eli tänään päivä menee Simpsonien parissa ja possutellessa suklaata ja avatessa lahjoja. Oon aika yllättyny, että mulle on tulossa aika paljon lahjoja, vaikka en oo mitään toivonut! Aika hassua. Paras lahja on kumminkin se, että meillä on kaikki hyvin nyt. Eikä samanlaista kuin viime jouluna, nyt voin jopa sanoa että tämä on joulu jonka oon aina halunnut. 
Nähdään ensiviikolla, nyt alkaa mun joulunvietto. 

Hyvää joulua lukijat, pitkäkää hauskaa! ♥ ja muistakaa kohtuus!




4 kommenttia: