lauantai 29. joulukuuta 2012

- Eikä ole tapana, toisten takana, vapista.

Oon ollut epä-aktiivinen tän blogin suhteen. En oo jaksanut vaivautua kirjottamaan mitään, kertakaikkiaan ei ole ollut aikaa. Mutta nyt oon täällä taas! Mulle kuuluu hyvää, kerrankin kaikki näyttää menevän niinkuin pitääkin, ei suurempia ongelmia! Joulu oli kiva, sain enemmän lahjoja mitä odotin saavani, joten se tunne! Kuvailin teille muutamia ''tärkeimpiä'' juttuja, en kaikkia.


- Calligrafia kyniä (x3)
- Suklaita
- ''Rakennekynsi'' setti
- Seinähylly


- W.A.S.P.'in The Best of the Best CD
- Korut Heidiltä


- 2x hajuvesiä (Lady Gaga: Fame, Avril Lavigne: Wild rose)
- Kynsilakat siskolta


- Christina Aguilera saippua/vartalorasva
- Body butter Papaya
- Hiuslakka
- Mineraali Roll-On
- :D käytin mun lahjakortin Ginatricotiin joten kuitti. (50€)

Kuvaamatta jäi leffaliput (x4) Finnkinoon, lisää suklaita, muutama koru ja uus puhelin (Lumia 800)
Toivottavasti teillä muillakin oli ihan kiva joulu, mulla ainakin :) Toivotaan että uusvuosi olis yhtä kiva! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti