sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Let me be your royal.

Mä tein sen. Toivottavasti koko mun lukija kansa ei vihaa mua tällä hetkellä. Mun intohimo blogaamiseen on romahtanut aivan omista henkilökohtaisista syistä joita en tässä ala luettelemaan. Itseasiassa ei ollut niinkään huono idea olla kirjoittamatta hetkeen. Mutta nyt oon täällä! Mitä kuuluu? Mulle kuuluu oikeestaan aika hyvää tällä hetkellä, kärsin pienestä pahoinvoinnista syystä että.. Ja eilen oltiin tyttöjen/poikien kans viihteellä ja olin kotona vasta puoli kuuden aikoihin, oli kyl loistava ilta melkeenpä! 

Koulussa menee ihan hyvin, tosin aamuherätykset ei oo mikään lemppari juttu, niihinkin tottuu jos vaan haluaa. Oon saanu tositosi hyviäki kavereita mun luokalta ja viihdyn siellä loistavasti! En vaihtais ainakaan alaa! 

Teen tähän perään heti kysymyspostauksen joka on jumittanut vähän liiankin kauan.. Hups. Mutta en jaksa höpistä/selitellä tähän yhtään enempää, toivottavasti mua lukee ees vielä muutama ihminen :) 













omistan maailman paskimman netin, joten kuvat jääkin tähän :/

4 kommenttia:

  1. Kiva ku kirjottelit!! :)
    Kysymyspostausta odotellessa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva ku tykkäät! :) ja just lisäsin joten ei muuta kun lukemaan :)

      Poista
  2. senkin juopposet!!!! :D ei vaa söpöt te

    VastaaPoista