perjantai 2. elokuuta 2013

I pulled you closer, tighter; 'Cause I knew you'd disappear.

Hui, oon kerrankin ajoissa postaamassa! Nää pari päivää oon viettäny yli-iiläisten kanssa. Mua on ahistanut pitkästä aikaa niin paljon, että yöllä unet on jääneet tosiaankin vähiin - heräilen normaalisti puolenpäivän aikoihin.. Koitan kiriä mun unirytmin siihen mitä se oli aikasemmin, pakko totutella heräämään keskiviikkon puoli kuudelta, jotta ehdin bussiin. 

Ainiin, oon unohtanut täällä mainita sen, minne kouluun pääsin. Eli mut valittiin Haukiputaan ammattikoulun hiuspuolelle ja oon tästä enemmän kun ylpeä. Harvoin oon itsestäni niin ylpeä, että jopa kehtaan mainostaa tätä joka paikassa ;D hyvä minä!

Tänään kävin mutkan kemi-tornio välillä synttäreillä ja muuten vain pyöriskeltiin äidin kans siellä. Matka ois ollut kiva jos autossa ois ollut ilmastointi ♥ Miska ja Jaska tuli käväseen kahvilla just samalla kun tulin kotiin, sen jälkeen menin poikien plus Inkerin kans kylälle pyörimään. Huomenna lupasin lähteä Inkerin kans Haukiputaalle päiväksi, saa ottaa yhteyttä jos liikkuu sielläpäin :)












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti